19-10-2005, 03:36 PM
De kogel is door de kerk, ik heb besloten om vanaf seizoen 18 keepers te gaan trainen. Er worden tot die tijd geen versterkingen gekocht en al het geld zal gepot worden. Wel zullen er trainees aangeschaft worden om snel geld te genereren om wellicht iets eerder te switchen.
Uit calculaties is gebleken dat ongeveer 32 miljoen nodig is om een selectie van 19 man aan te schaffen. Op het moment is de selectie (zonder trainees) 10 miljoen waard. Aan het eind van het seizoen (wanneer alle trainees verkocht worden na een skill pop) zal de gehele selectie (inclusief trainees) 24 miljoen waard zijn. Die 8 miljoen zal dus met de verkoop van YP, opbrengsten stadion en skilltrades opgehoest moeten worden.
De nieuwe selectie zal de systemen 3-4-3 centrale aanval en 4-3-3 counter kunnen spelen en bestaan uit de volgende spelers.
3x brljant verdediger + goed passen
2x formidabel verdediger + goed vleugel + goed passen
3x briljant PM + red verdedigen
3x uitmuntend vleugelspel
4x briljant scoren
1x clown
1x coach
2x trainee keepers (17 jr. goed + 19 jr. uitmuntend)
Dit samen maakt 19 spelers.
als ik goed heb geteld moet dit dus ongeveer 32 miljoen kosten. Ik ben benieuwd naar jullie mening en in welke klasse dit mee moet kunnen draaien. Ik denk in eerste instantie dat dit wel VIe waardig moet kunnen zijn.
Uit calculaties is gebleken dat ongeveer 32 miljoen nodig is om een selectie van 19 man aan te schaffen. Op het moment is de selectie (zonder trainees) 10 miljoen waard. Aan het eind van het seizoen (wanneer alle trainees verkocht worden na een skill pop) zal de gehele selectie (inclusief trainees) 24 miljoen waard zijn. Die 8 miljoen zal dus met de verkoop van YP, opbrengsten stadion en skilltrades opgehoest moeten worden.
De nieuwe selectie zal de systemen 3-4-3 centrale aanval en 4-3-3 counter kunnen spelen en bestaan uit de volgende spelers.
3x brljant verdediger + goed passen
2x formidabel verdediger + goed vleugel + goed passen
3x briljant PM + red verdedigen
3x uitmuntend vleugelspel
4x briljant scoren
1x clown
1x coach
2x trainee keepers (17 jr. goed + 19 jr. uitmuntend)
Dit samen maakt 19 spelers.
als ik goed heb geteld moet dit dus ongeveer 32 miljoen kosten. Ik ben benieuwd naar jullie mening en in welke klasse dit mee moet kunnen draaien. Ik denk in eerste instantie dat dit wel VIe waardig moet kunnen zijn.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]