19-10-2005, 06:05 PM
Lance Wrote:Waarom ga je, als je toch deze systemen zal hanteren, geen scoren trainen? Is sowieso winstgevender dan keepen trainen.
Ik wil niet de standaardtrainingstypes hebben... iedereen traint al scoren dus wil ik 'iets' aparts trainen. Spelhervatten stond ook hoog op mijn lijstje maar dat is zo'n onbetrouwbare markt als je er geen ervaring in hebt.
Lance Wrote:Maar als je dit zal hanteren dan zou ik de verhouding IM's/wingers toch wat bijschaven.
De reden dat ik 2 wingers wil is dat ik bij counter een zo'n slecht mogelijk middenveld maar zo goed mogelijke aanval wil hebben. Met 2 aanvallende wingers heb je nog redelijke vleugelaanvallers en met een IM (met order) kan je je verdediging of aanval versterken.
Marshall Wrote:Maarreh, waarom zo'n uitgebreide planning met berekening en al?
Ik wil een goeie switch (eentje zoals Mac) en niet een zoals Depor had. Zoeen waarbij alles prut is en je team de eerste 7 weken niet draait. Met een gedegen voorbereiding en planning heb je iig een uitgangspunt die op het moment altijd nog een beetje bijgedraaid kan worden.
Bakke Wrote:Waarom een 17 jaar goed en een 19 jaar uitmuntend?
Ik wil niet meteen een drop maken met een slechte keeper, een 19 jaar uitmuntend kan dan na 1 seizoen vervangen worden door een 17 jaar hoog formidabel (misschien wel uitmuntend) de 19 jarige is dan wonderbaarlijk/wereldklasse en wordt dan verkocht en een 17-jarige kan dan weer aangetrokken worden. De reden dat ik dus niet met 2 17-jarige start is dat het een godsvermogen kost en de vervanging dus lastig is.
Al met al weet ik dus niet of het een goeie keus is maar het spelletje blijft alleen leuk als je soms dappere stappen durft te nemen. Misschien dat ik ooit nog eens een 'Adder-wijze' adpoteer (alleen maar nederlanders).
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]