21-07-2009, 12:12 PM
Tripplexxx Wrote:Peter Wrote:Tripplexxx Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:didulica halen is al meer dan gevaarlijk gezien zijn neuzen verleden (en blessuregevoeligheid)
Lijkt er nu toch van te komen? Moet 2-3 ton kosten en die Blokland wil zn portemonnee nog wel eens trekken. Wat vind je ervan? Natuurlijk een Ajax-verleden maar met Didulica op doel kun je Feyenoord iig een beetje serieus nemen komend seizoen. Als je 10 leuke veldspelers hebt maar een jeugdspeler op doel wordt het natuurlijk nog nooit iets.
Jij hebt die doelman vast al een keer gezien en vervolgens je stigmatiserende mening gevormd. Liet hij een bal van Doedelzak door de benen glippen?
Wat heeft Dzsudzsak hiermee te maken?
En waar geef ik een (stigmatiserende) mening over Didulica?
Bovendien heeft Didulica niet eens gekeept tegen PSV afgelopen jaar. Enorme kenner dat je bent. :roll:
Lezen/logisch nadenken is soms erg lastig of niet? Waar staat dat ik over Didulica heb?
Ik doelde op je opmerking over die jeugdspeler, waarover je zegt dat het met hem op doel ' natuurlijk' nooit iets wordt.
Ik refereerde aan Doedelzak, omdat je n.a.v. 1 wedstrijd een mening had over Verhaegh, die volgens jou volledig zoekgespeeld was door diezelfde Doedelzak.
Ik gaf je vorige week ook al aan dat ik vind dat je erg snel een zwart/wit mening hebt, zonder dat je enige kennis van zaken hebt los van je media-kennis.
Nu dus ook weer over die jeugdkeeper. Jouw opmerking is nergens op gebaseerd, of heb je de beste man zien spelen?
Mijn post ging voor 99% over Didulica en als jij het dan over 'die doelman' hebt mag ik aannemen dat je Didulica bedoeld.
Over begrijpend lezen gesporken. Op welke jeugdspeler doelde ik dan volgens jou? Ik heb het namelijk over 'met een jeugdkeeper wordt het niks'. Ik noem bewust geen namen omdat de kwaliteiten van de jeugdkeepers er niet toe doen. Ik ken ze ook geen van allen en heb ze nooit zien spelen.
Feyenoord zit nog in de hoek waar de klappen vallen en zolang ze daar zitten moet je naar mijn mening geen jeugdkeeper voor de leeuwen gooien. Bij elk puntverlies zal iedereen al snel naar het ontbreken van een ervaren keeper wijzen als excuus wat het zelfvertrouwen van zo'n jonge gast geen goed zal doen. Als die jeugdkeepers van Feyenoord echt zo goed zijn kunnen ze veel beter nog rustig rijpen bij Excelsior of een kleine club uit de eredivisie en gebracht worden als ze wat meer ervaring hebben om sterk in hun schoenen te staan.
Hoe moet ik Verhaegh trouwens uit de media kennen? Alsof iemand over Vitesse schrijft. Zoals ik eerder ook al aangaf is mijn beeld van Verhaegh niet op 1 duel gebaseerd, maar lette ik in de pot tegen PSV wel extra op hem omdat zijn naam in verband met PSV werd gebracht en dat duel was hij gewoon slecht. Type-Kromkamp. Zowel qua kwaliteiten en gebreken als qua niveau. Voegt dus niks toe aan PSV. Ik wil alleen aankopen zien die PSV echt duidelijk beter maken. Ooijer en Engelaar bijvoorbeeld.