28-07-2009, 01:14 PM
Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Hij doet het voor de gezelligheid en om jou te kunnen ontmoeten, lijkt me.dat lijkt me ook en ik ga morgen dus ik zie hem dubbelen. en ook nog 8 single-partijen. helaas niet de mooiste potten op papier, maar wel veel en ik ga vrijdag of zaterdag nog een keer dus hoop dan op wat mooiere potten.
voor degenen met beelden, ik ben te herkennen aan een kroatieshirt en een spandoek met 'buurs is een loser'.
Wel mooi dat je zelfs tijdens de vakantie nog aan mij denkt :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.