29-07-2009, 11:23 AM
Peter Wrote:Haggie Wrote:welke zijn het mooist qua prijzen Peter?
Geen idee.
De prijzen van competitiemanager zijn trouwens misschien wel redelijk eenvoudig te winnen. Spel begint al 15 augustus. Dan is iig het halve zuiden van Nederland nog op vakantie, dus het deelnemersaantal zal niet gigantisch zijn. Kom zelf ook pas de 17e terug van vakantie en geen zin om vanaf mn vakantieadres een team te maken denk ik zo, dus wrs sla ik een jaartje CM over.
Mooi want ik zeik al jaren dat CM eerder moeten beginnen, gewoon bij de start van de competitie.
Op vakantie of niet, bijna overal heb je internet tegenwoordig. Destijds een keer toen ik in Turkije zat was internet zeer schaars, toch vond ik een plekje om mijn team aan te passen. Pure verslaving, en geen prijshunter. Een prijs is mooi meegenomen, maar ik versla liever mijn kameraden die ook meedoen.
En als je een wedstrijd van PSV mist, ga je toch ook niet de rest van het seizoen niet meer?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]