29-07-2009, 07:34 PM
Bumme Wrote:Wie heeft er meegedaan aan Tourpoule van Hyves?
Zou graag even horen wat je er van vond. Wat was goed, wat was niet goed, wat mis je in het spel etc? Het bedrijf van mijn zwager heeft dit spel gemaakt en is erg blij met wat feedback.
Reacties mogen in dit topic of in een pb.
Thanks!
Bumme
Ik heb meegedaan, behoorlijk fanatiek ook met een subpoule van voetbal en familie.
Ik vond het een verbetering van vorig jaar omdat er iets meer kennis gevraagd werd.
Erg goede scoreverwerking. Keurig iedere avond. Hele Lay-out en manier van werken prima overigens.
Toch ook behoorlijk wat nadelige punten.
- Alsnog heel veel dezelfde teams. Zoveel zekerheden die iedereen heeft. (bij ons maakte in 1 subleaugue het verschil tussen 1 keuze, de ene had kloden de andere leipheimer. Een niet te voorspellen keuze). Dit is alleen tegen te gaan door budgetten in te voeren of met sterren te gaan werken (maar 1 iemand van 5 sterren ofzo.)
- Laatste dag was een slechte communicatie en erg onduidelijk. Moest je nou renners opstellen om daadwerkelijk de punten van het eindklassement te krijgen of krijgen al je 20 renners dit?
- De mogelijkheid om een reserve in te voeren miste ik. Ik was op vakantie en had Gesink. Had ik graag willen kiezen dat in dat geval Sanchez inviel en niet Freire.
- Oefen met de Vuelta aan een goede opzet zou ik zeggen. Alleen door ervaring kun je een uitstekend spel creeren en niet eenmalig per jaar met de tour.