29-09-2004, 12:38 AM
daar doelde ik niet op, maar wat Box zegt had ik nog niet over nagedacht, dus ik ga inderdaad voor en nu nog 17jarige... eerst nog even de stijging van vrijdag afwachten, anders heb ik geen plaats voor een extra trainee...
BTW, didelot is verkocht voor 2.2M. Cash dus 2.0M!!! Top selling bij Marshall! Heb de koper al gefeliciteerd met zijn aankoop, hij gaat in Engeland spelen (een logische stap in zijn carriere uiteraard...
)
EDIT: de eerste aankoop is al een feit... Ik houd ervan om spijkers met koppen te slaan als het op HT aankomt... De volgende scandinavier komt bij CdF Marshall de lege plek opvullen... Volgens mij een goede koop, helemaal gezien zijn matig passen (met 2 weken pass training kan dat mogelijk (afhankelijk hoe hoog passen hij is) dus naar redelijk stijgen). Hij zal iig morgen (vandaag) nog een dagje training meepakken. Hij heeft helaas in Zweden geen training gehad zondag...
Ik heb voor hem 661k betaald...
Eddie Sommarbrant (41933659)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 480
Loon: 784 ââ¬/week
Eigenaar: Quinta FF
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
BTW, didelot is verkocht voor 2.2M. Cash dus 2.0M!!! Top selling bij Marshall! Heb de koper al gefeliciteerd met zijn aankoop, hij gaat in Engeland spelen (een logische stap in zijn carriere uiteraard...

EDIT: de eerste aankoop is al een feit... Ik houd ervan om spijkers met koppen te slaan als het op HT aankomt... De volgende scandinavier komt bij CdF Marshall de lege plek opvullen... Volgens mij een goede koop, helemaal gezien zijn matig passen (met 2 weken pass training kan dat mogelijk (afhankelijk hoe hoog passen hij is) dus naar redelijk stijgen). Hij zal iig morgen (vandaag) nog een dagje training meepakken. Hij heeft helaas in Zweden geen training gehad zondag...
Ik heb voor hem 661k betaald...
Eddie Sommarbrant (41933659)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 480
Loon: 784 ââ¬/week
Eigenaar: Quinta FF
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)