07-08-2009, 09:44 PM
harry_bierdop Wrote:ff over Feyenoord - NEC dan nog maar een keer. Wat een held die Vlemincx, djeez wat was ie goed. Verliest amper een duel, balvast, werkt knetterhard, verdedigd mee, neemt ploeg op sleeptouw... het was net een tank zo ging ie tekeer. En dan nog die inworpen, ze spreken wel eens van halve corners nou dit waren gewoon hele corners. Jammer dat ie ze eigenlijk dan ook nog zelf in moet koppen want zou niet weten wie dat zou moeten doen.
De kuip werd er iig stil van en niet zo'n klein beetje ook (op de 1e 10 minuten na). Het lek bij Feyenoord is nog niet boven al zijn ze op de goede weg maar het Legioen lijkt nog steeds verder achteruit te gaan. Vrijwel 90 minuten lang waren het de 650 NEC supporters die te horen waren door de kuip en dat kwam echt niet omdat die 650 man zoveel herrie maakte...
Desalniettemin gun ik (naast NEC) maar 1 club de titel; Feyenoord!
ik ben niet geweest, maar je hebt het goed mis als je veronderstelt dat er in de kuip altijd geluid veel was en dat dat achteruit zou zijn gegaan. gewoon gelul, in de kuip wordt nooit veel gezongen (hoewel we uiteraard de meeste liedjes hebben), in de kuip wordt met een wedstrijd meegeleefd. net zoals bijvoorbeeld spurs en bij veel engelse clubs. utrecht en ado hebben dat ook wel. nec thuis weet ik niet. bij twente bijvoorbeeld, daar is 90 minuten geluid, maar daar win je geen wedstrijden mee. de kuip kan fanatiek achter zijn ploeg staan en een wedstrijd doen keren. dat hoeft niet als je na 10 minuten met 1-0 voor staat. dan ga je argwanend kijken hoe de ploeg er voor staat na een rampseizoen.