29-09-2004, 10:18 AM
Marshall Wrote:Dat dacht ik ook Lance. En dat zou uiteraard mooi zijn, dan is ie net 18 en al form. Is de 660k wel waard dacht ik zo. En de eerste eveneens aangezien ik wat passing wilde en deze met matig passen dus lekker mee kan doen. Enige nadeel is dus wat ik al meldde dat je nu moet gaan afwegen wie er speelt. Iig moet er een speler van 20 deze week naar form stijgen dus die gaat direct de verkoop in, dat ruimt alweer een trainingsplekje op en brengt circa 800-900k in het laatje waar dus weer mee geinvesteerd kan worden in de aanval. Verder wordt iedereen nog een seizoen meegenomen in de training denk ik. 9 spelers...
Heb nu nog 0.8M over van de verkoop +0.2 in cash + o.2 die ik rood kan staan, dus 1.2M te besteden.![]()
![]()
Tja, dat 'wie moet er spelen' krijg is volgende week ook. Denk namelijk dat ik volgende week en misschien de week erna gewoon verdedigen blijf trainen. Dan zal ik dus moeten kiezen welke 5 van de 9 er zullen gaan spelen. Dilemma's...Mag ik trouwens uit het gegeven dat je 9 spelers/trainees hebt constateren dat je dan toch uiteindelijk iets van 4-4-2 gaat spelen....;. Of heb je gewoon een reservertrainee...