12-08-2009, 09:19 AM
Stille Wrote:buurs Wrote:Ad Wim Wrote:Ik ook wel, niemand kwijt vandaag en een hoop veelgekozen gasten weg.
En Djoko heeft nog 1 ronde om in te komen en tegen Roddick hoeft ie ook niet geweldig te zijn. Maar ik kan me niet voorstellen dat ie ineens heel goed gaat spelen als je dit gezien hebt...
Waar is dit op gebaseerd? :-k
Tja Ad en Djoko. Hij heeft zo'n hoge pet van die jongen op. Zou ie ook posters van hem boven zijn bed hebben hangen? :
Weet ik wel zeker :8:
Tegen heel veel spelers had Djoko er gister uitgevlogen....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.