12-08-2009, 09:32 AM
mindlight Wrote:Chardy was gisteren niet in topvorm hoor, die heb ik vaak beter zien spelen. Uitslag is wel wat beter, hoewel ze allebei in straight sets winnen natuurlijk. Dus zoveel scheelt het nou ook niet.
Maar goed, reken jij je maar rijk met een vroege uitschakeling van Djoko hoor =D>
Ik reken me absoluut niet rijk met een vroege uitschakeling.
Ik zie een eventuele kwartfinale tegen Roddick nog steeds als 50-50.
Belangrijk hoe Roddick vanavond zijn 1e pot speelt.
Andreev is een heel lastige tegenstander voor hem, waarbij hij achter staat in hth.
Vanavond dus een goede graadmeter.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.