12-08-2009, 10:16 PM
Antidote Wrote:Hoe denk je voor te staan om mee te kunnen draaien in III? Als de huidige recette aanhouden dan zullen de salariskosten wel te overzien zijn toch?
Salaris is prima te overzien. Ben dit jaar begonnen met 5,3Mio op de bank en na wat verkopen, denk ik dat ik daar weer ongeveer op kom. Hou de financiën gedailleerd bij, om niet voor verrassingen te komen te staan. Post ze hier wel na dit seizoen. Zo heb ik dit seizoen alleen aan de verkoop van ex-spelers 1,1Mio verdient, bijv. Ook zal het sponsorgeld met 30k per week omhoog gaan, dus de lonen kunnen ook wat omhoog. Er staat nl. nog een mythisch middenvelder op mijn verlanglijstje. Midrating moet nog wat omhoog.
Als ik puur statistisch afga op Hatstats en sterren, moet ik in de III om de bovenste 3-4 plaatsen mee kunnen spelen. Maar eerst maar kijken waarin we terechtkomen, als we al in de III terechtkomen. Ik ben er nog niet.....
Op basis van de financiën van afgelopen seizoen, voorzie ik een verlies van rond het miljoen. Maar eind volgend seizoen zullen er ook wat uitgetrainde SHérs verkocht gaan worden....geen idee wat dat op gaat leveren.
Oh, my god, we bought Kenny!