20-10-2005, 10:53 PM
Ik heb een tijdje geleden de volgende speler gekocht voor mijn basis als vleugelverdediger:
Hij presteert prima en haalt 3*, en spelhervatting goed is ook altijd leuk. Alleen heb ik helemaal niets aan dat goed passen toch? Ik vraag me af of ik niet beter een goedkopere verdediger kan kopen met alleen verdedigen+vleugelspel redelijk en eventueel positiespel matig/redelijk en dan bovenstaande speler te verkopen. De te kopen speler moet dan wel een stuk minder kosten dan wat ik voor bovenstaande speler krijg, anders heb ik er niets aan. Zie ik dit goed of zie ik wat over het hoofd?
Quote:Juan de las Nieves (53671621)
29 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 1 730
Loon: 960 ââ¬/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Zo lam als een balletje
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: goed
Hij presteert prima en haalt 3*, en spelhervatting goed is ook altijd leuk. Alleen heb ik helemaal niets aan dat goed passen toch? Ik vraag me af of ik niet beter een goedkopere verdediger kan kopen met alleen verdedigen+vleugelspel redelijk en eventueel positiespel matig/redelijk en dan bovenstaande speler te verkopen. De te kopen speler moet dan wel een stuk minder kosten dan wat ik voor bovenstaande speler krijg, anders heb ik er niets aan. Zie ik dit goed of zie ik wat over het hoofd?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]