14-08-2009, 02:14 PM
gittermaster Wrote:Ik vind ook wel dat Peter doorgaans nuttige dingen zegt, maar ik vind ook dat hij hier een beetje onzin praat. Ik denk ook dat hij dat doet om de boel wat op te jagen. En ik waardeer zijn amsterdamse arrigantie wel. :razz:
Het is natuurlijk wel een beetje in je eigen straat lullen als je Groningen uit winnen "het juiste moment" noemt en VVV thuis gelijk tussen neus en lippen door noemt.
Twente uit was niet op het juiste moment omdat Twente nu al in topvorm is? En groningen is nu nog zoekende? Knappe conclusie na ongeveer 2 a 3 wedstrijden.
Laten we gewoon lekker zondag afwachten en na de amsterdamse overwinning conclusies trekken
ik heb vnl een hekel aan algemene beschuldigingen als: je reactie's hebben normaliter al weinig inhoud. daar kun je je dus niet tegen verdedigen omdat je niet weet over welke reactie's hij het dan heeft.
en zondag is de bal rond en je weet nooit hoe die ken rollen. het zijn wedstrijden op zich. details zullen bepalend zijn. en het wedstrijdverloop natuurlijk. ajakkes lijkt beter in vorm, hoewel psvee knap gelijk gespeeld heeft tegen twente dat vanwege de voorronde cl vroeg in vorm moest zijn.
ajakkes heeft echter als voordeel dat de scheids altijd op z'n hand heeft. zou de scheids weer juichen bij een doelpunt voor ajakkes? :wink: