16-08-2009, 10:17 PM
Ad Wim Wrote:Washington: Potro die 2x 7-6 3e set wint, waarbij ie in de finale ook nog 3-1 achterstond 3e set, en een W/O krijgt van Soderling. Roddick die tegen Karlo twee keer een break achterstond.
Montreal: Federer die een 5-1 verkloot, Roddick die 7-6 3e set wint van Verdasco.
PHM die zich door Hamburg heenmazzelt, Leonardo Mayer die zich door LA heenmazzelt, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
1 of 2 kan nog, maar allemaal bij elkaar opgeteld in een korte tijd is gewoon geluk. En ik vind het prima hoor, en het doet verder niet heel veel af aan managerkwaliteiten, maar je kunt het gewoon niet blijven ontkennen...
Potro wint inderdaad 2x een 3e set tb, maar wel overtuigend met 7-3 ofzo....
Dat hij 3-1 achterstond was natuurlijk wel een meevaller.
Federer die het verkloot is ook ongelofelijk, maar hij had in alle 5 games geen gamepoint gehad.
Hij werd helemaal weggespeeld.
Roddick had al geserveerd voor de partij en hij verliest natuurlijk bijna geen tb... dus een zekerheidje.
PHM heeft alle partijen overtuigend gewonnen op de 1e ronde na. Mayer had ik helaas niet in mijn team.
En deze partijen vallen natuurlijk wel mijn kant op, maar dat is een hele tijd andersom geweest.
Wat te denken van Roland Garros en Wimbledon....
Daar heb ik 2800 punten verloren, omdat het allemaal net verkeerd viel....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.