17-08-2009, 02:58 PM
gittermaster Wrote:hahahaha, das een makkelijke post he denieuwe... :razz:
Vooruit hij is je gegund...
Daarom waradeer ik Peter wel, die durft t ook vooraf te zeggen...
Tsja dit is een forum.. en een forum is er om je mening te geven. Dus waarom zou vooraf niet een zege of nederlaag van PSV mogen verwachten en verkondigen. Helaas ben je op dit forum meteen een indekker als je eens geen vertrouwen in een pot heb en worden dezelfde forummers bloedgeil als ze je met een voorspelde zege kunnen confronteren na een nederlaag. Das op zich nog niet zo erg, het went, maar zelf zijn ze nooit op een eigen mening te betrappen. Das dan weer jammer.
Mooi dat juist in deze pot waar in het begin van het topic mijn voetbalkennis weer eens sterk in twijfel werd getrokken door Ajax-minnendforum allerlei dingen waar ik hier om werd uitgelachen in deze pot nog niet zo gek bleken. PSV dat het spel maakt en wint, Ajax met een realistische (volgens alle Ajacieden hier jarenlang ook wel laf en saai genoemd, nu klagen ze er opeens niet over) opstelling, Dzsudzsak die weer eens belangrijker blijkt dan Afellay, Toivonen die weer s aantoont niet op de nr. 9 positie thuis te horen (ik zie hem wel sowieso graag spelen, werkt hard), Pieters die zich weer wat dichter richting de basiself speelt (zie hem liever dan Salcido).
Helaas is het realisme met Jol ook tot Amsterdam doorgedrongen. Dat maakt Ajax een titelkandidaat en dat baart mij zorgen. Gelukkig is de Amsterdamse verdediging voorlopig zo belabberd dat ze het systeem nog niet met succes kunnen hanteren. Met minstens 1 fatsoenlijke centrale verdediger in Ajax-shirt had PSV deze pot na de vroege 0-1 nooit meer gewonnen. Met een 4-5-1 opstelling als die van Ajax moet je de pot dan dood kunnen maken, kon PSV ook jarenlang overal. Als Ajax de komende 2 weken de verdediging gaat versterken gaan ze meedoen om de titel als men de verdedigende opstelling van Jol in topduels blijft accepteren, maar voorlopig zijn ze gewoon zwaar gezakt voor hun 1e echte test. Hopelijk scoort Suarez tegen Sparta trouwens weer een hattrick en vertrekt hij voor 30M (hebben ze de inkoopprijs van de bankzitters Sulejmani, Aissati en Cvitanich mooi net weer terug) naar een topclub. Onbegrijpelijk dat Ajax hem heeft kunnen behouden, dies echt al veel te goed voor de NL-competitie en zou bij geen enkele Europese topclub misstaan. Waarom heeft bv. Man Utd hem niet gehaald als opvolger van C. Ronaldo? Weet zeker dat Suarez dat niveau al aankan. Een echte geweldenaar.
Verder vooral balen dat ik een geweldig spektakel heb gemist, al was het ook best gezellig uiteindelijk in zo'n buitenlandse pub onder de Ajax-fans. :cheers: