17-08-2009, 03:27 PM
Peter Wrote:Tsja dit is een forum.. en een forum is er om je mening te geven. Dus waarom zou vooraf niet een zege of nederlaag van PSV mogen verwachten en verkondigen.
het probleem is dat verscheidene forummers, zoals bv mac en fabiankerd, een andere mening niet kunnen dulden en er al helemaal niet tegen kunnen als je zegt dat ze flutargumenten hebben. dan ben je namelijk eigenwijs en dan denk je alles beter te weten.
Quote:Dzsudzsak die weer eens belangrijker blijkt dan Afellay
daar zijn de meningen toch echt over verdeeld. appelvlaai was heel belangrijk in de periode dat ajakkes nog wat probeerden en het hele middenveld openlag. doedelzak maakte een mooie 1-1, maar die werd direct ongedaan gemaakt door de 1-2. de assist van doedelzak en zijn mazzelgoal maakte hem in mijn ogen iig niet belangrijker dan appelvlaai. door hem (en door de opstelling van jol) had psvee grip op het middenveld.
ik vind trouwens nog steeds dat psvee in zijn handjes mag knijpen. ajakkes had het duel vroegtijdig moeten beslissen. als psvee nog een paar keer zo begint worden ze door menig tegenstander verslagen.
ik vind het een pluim voor jol waard dat hij ajakkes zo scherp liet beginnen. psvee wist zich geen raad.