17-08-2009, 04:25 PM
Marcellis mis je zeker. Marcellis en Ooijer (in NL, alleen al op basis van zn ervaring) zijn de constante factoren achterin. De media suggeren dat hij wel eens op de bank kan verdwijnen, maar dat is echt onzin. Hij wordt 1x gewisseld en maakt een blunder die iedereen wel eens maakt en meteen kan hij er opeens niks meer van. Zo vermoeiend die media die elkaar nablaten om niks. Manolev deed het gisteren leuk maar heeft me nog niet overtuigd. Salcido is drama, Pieters een talent dat er wel komt. Kromkamp en Maza zijn sowieso PSV-onwaardig. Wonder dat Maza gister eens niks geks deed. En Cassio moet op doel na gisteren, al is dat ook alles behalve een geweldige keeper.
En Ajax veel beter? Dan heb je idd maar een kwartiertje gekeken dus. Iedere ploeg heeft wel een kwartiertje in een wedstrijd dat hij beter is dan de tegenstander. Zelfs de televaag gaf toe dat de zege van PSV dikverdiend was. Tis een wonder.
Dat Afellay niet veel verder dan PSV zal komen ben ik met je eens. Uit de NL-competitie zie ik sowieso alleen Suarez in staat de absolute top te halen. Romero kan ook een eind komen als hij zich doorontwikkeld. En dan heb je t wel zo'n beetje gehad qua echte toppers.
En Ajax veel beter? Dan heb je idd maar een kwartiertje gekeken dus. Iedere ploeg heeft wel een kwartiertje in een wedstrijd dat hij beter is dan de tegenstander. Zelfs de televaag gaf toe dat de zege van PSV dikverdiend was. Tis een wonder.
Dat Afellay niet veel verder dan PSV zal komen ben ik met je eens. Uit de NL-competitie zie ik sowieso alleen Suarez in staat de absolute top te halen. Romero kan ook een eind komen als hij zich doorontwikkeld. En dan heb je t wel zo'n beetje gehad qua echte toppers.