23-08-2009, 01:34 PM
Ik kwam gister rond 13 uur aan, nadat mijn tomtom mij via een toeristische route naar Baak had geleid :8:
Ik werd gastvrij ontvangen bij huize Scholten.
Eerst de Franse Bulldog even geaaid en daarna de rest een hand geschud :
Na nog even gewacht te hebben op Tripple zijn we richting de tennisbaan gegaan.
Stille, Haggerman en ML waren jury/toeschouwer.
Kuiper, CC, Scholten, Tripple en Buurs gingen de strijd met elkaar aan.
Ik zal niet alle uitslagen opnoemen, aangezien ik die niet allemaal meer weet, behalve die van mezelf :8:
Ik heb 2x met 6-1 gewonnen, 1x met 6-0 en ik heb 2x met 6-3 verloren (1x van Tripple en 1x van Scholten).
Tripple speelde het slimst op het kunstgras en zijn backhand slice werkte goed, waar ik mij regelmatig op versloeg. Zijn service gaf uiteindelijk de doorslag, aangezien die van een behoorlijk niveau is.
Tegen Scholten waren rally's van 20 slagenwisselingen meer regel dan uitzondering. Er werd flink doorgeslagen en de jury vond deze partij qua amusementswaarde de beste van de middag.
Ook tegen Scholten stond ik een break voor, maar ik heb ook deze weggechoked :8:
Uitslag tennis:
1. Tripple
2. Scholten
3. Buurs
4. CC
5. Kuiper
Ad voegde zich ook toe bij het gezelschap. We vertrokken hierna naar CC voor een barbecue.
Ook dit was perfect geregeld en ook hier werden we gastvrij ontvangen =D>
Tijdens de barbecue presenteerde Haggie een tennisquiz van 30 vragen. Ik moet zeggen dat de moeilijkheidsgraad van de quiz voor een gemiddelde tennisliefhebber te hoog zou zijn geweest, maar gelukkig wisten de forummers wel raad met deze vragen.
De uitslag was:
1. Ad Wim
2. Buurs.....
3. Stille (weet het niet zeker)
Na nog wat vlees gegeten te hebben en bier gedronken te hebben, gingen we de 2e set van Federer - Murray kijken. Helaas was Murray zwak, waardoor Roger de pot na een anti-climax won....
Hierna zijn we gaan pokeren met 8 man. Tripple en Haggerman waren aardig loose aggresive aan het spelen.
Buurs en Scholten waren ultra tight :8:
Ik weet niet precies wie hier de meeste winst heeft gemaakt.
Ik weet wel dat Tripple zonder geld de tafel verliet en dat ik ongeveer quite heb gespeeld.
Tripple vertrok rond 24 uur. De rest ging nog even door tot 1 uur, aangezien dan de kraker Djokovic - Nadal zou beginnen.
Dit was een eitje voor Djoko, omdat hij ten eerste 1 van zijn beste potten van het jaar speelde en Nadal nog niet op het gewenste niveau zit. Hij miste veel 1e services en sloeg veel returns fout.
Buurs pakt hierdoor de weekwinst en de nr. 1 positie in het algemeen klassement
Rond 3 uur zijn we weer richting Scholtens' huis gegaan, waar iedereen redelijk snel ging pitten.
Vanmorgen ging om 9 uur de wekker, om nog een tafeltennistoernooi te spelen.
Hier was Scholten glorieus winnaar! =D>
De moeder van Scholten had inmiddels de tafel voor het ontbijt gereed gemaakt
Na een glas vers geperste jus d' orange te hebben gehad, voelde iedereen zich weer redelijk goed.
Daarna heb ik nog EEN kop koffie gehad :wink:
Hierna gingen CC en Scholten trainen en vertrok de rest weer richting huis.
Mannen, het was gezellig en dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Hopelijk komen er volgend jaar nog meer forummers!
Speciale dank gaat uit naar Scholten, Haggerman en CC voor de gastvrijheid bij hun thuis en de goede organisatie!!!
=D>
Voor vanavond: HUP DJOKOVIC!!! :-({|=
Ik werd gastvrij ontvangen bij huize Scholten.
Eerst de Franse Bulldog even geaaid en daarna de rest een hand geschud :

Na nog even gewacht te hebben op Tripple zijn we richting de tennisbaan gegaan.
Stille, Haggerman en ML waren jury/toeschouwer.
Kuiper, CC, Scholten, Tripple en Buurs gingen de strijd met elkaar aan.
Ik zal niet alle uitslagen opnoemen, aangezien ik die niet allemaal meer weet, behalve die van mezelf :8:
Ik heb 2x met 6-1 gewonnen, 1x met 6-0 en ik heb 2x met 6-3 verloren (1x van Tripple en 1x van Scholten).
Tripple speelde het slimst op het kunstgras en zijn backhand slice werkte goed, waar ik mij regelmatig op versloeg. Zijn service gaf uiteindelijk de doorslag, aangezien die van een behoorlijk niveau is.
Tegen Scholten waren rally's van 20 slagenwisselingen meer regel dan uitzondering. Er werd flink doorgeslagen en de jury vond deze partij qua amusementswaarde de beste van de middag.
Ook tegen Scholten stond ik een break voor, maar ik heb ook deze weggechoked :8:
Uitslag tennis:
1. Tripple
2. Scholten
3. Buurs
4. CC
5. Kuiper
Ad voegde zich ook toe bij het gezelschap. We vertrokken hierna naar CC voor een barbecue.
Ook dit was perfect geregeld en ook hier werden we gastvrij ontvangen =D>
Tijdens de barbecue presenteerde Haggie een tennisquiz van 30 vragen. Ik moet zeggen dat de moeilijkheidsgraad van de quiz voor een gemiddelde tennisliefhebber te hoog zou zijn geweest, maar gelukkig wisten de forummers wel raad met deze vragen.
De uitslag was:
1. Ad Wim
2. Buurs.....
3. Stille (weet het niet zeker)
Na nog wat vlees gegeten te hebben en bier gedronken te hebben, gingen we de 2e set van Federer - Murray kijken. Helaas was Murray zwak, waardoor Roger de pot na een anti-climax won....

Hierna zijn we gaan pokeren met 8 man. Tripple en Haggerman waren aardig loose aggresive aan het spelen.
Buurs en Scholten waren ultra tight :8:
Ik weet niet precies wie hier de meeste winst heeft gemaakt.
Ik weet wel dat Tripple zonder geld de tafel verliet en dat ik ongeveer quite heb gespeeld.
Tripple vertrok rond 24 uur. De rest ging nog even door tot 1 uur, aangezien dan de kraker Djokovic - Nadal zou beginnen.
Dit was een eitje voor Djoko, omdat hij ten eerste 1 van zijn beste potten van het jaar speelde en Nadal nog niet op het gewenste niveau zit. Hij miste veel 1e services en sloeg veel returns fout.
Buurs pakt hierdoor de weekwinst en de nr. 1 positie in het algemeen klassement

Rond 3 uur zijn we weer richting Scholtens' huis gegaan, waar iedereen redelijk snel ging pitten.
Vanmorgen ging om 9 uur de wekker, om nog een tafeltennistoernooi te spelen.
Hier was Scholten glorieus winnaar! =D>
De moeder van Scholten had inmiddels de tafel voor het ontbijt gereed gemaakt

Na een glas vers geperste jus d' orange te hebben gehad, voelde iedereen zich weer redelijk goed.
Daarna heb ik nog EEN kop koffie gehad :wink:
Hierna gingen CC en Scholten trainen en vertrok de rest weer richting huis.
Mannen, het was gezellig en dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Hopelijk komen er volgend jaar nog meer forummers!
Speciale dank gaat uit naar Scholten, Haggerman en CC voor de gastvrijheid bij hun thuis en de goede organisatie!!!

Voor vanavond: HUP DJOKOVIC!!! :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.