23-08-2009, 07:09 PM
Tripplexxx Wrote:volgende pot was tegen onze 4-speler Buurs. Nou ja, op papier dan. Vandaag speelden we niet op papier maar op kutgras. Buurs had de partij ervoor al indruk gemaakt door onderhands te serveren. Tegen mij serveerde hij met name in de beginfase sterk, daar waar ik vast aan de grond leek te staan na mijn slijtageslag tegen Scholten. Buurs kwam heel brutaal een break voor (3-2). Ik besloot dat het misschien handig was om wat te bewegen en af en toe door mijn knieen te gaan. Het wierp vrijwel meteen zijn vruchten af en de rest van de partij was een formailiteit (6-3).
beetje meer realiteit mag natuurlijk wel, tripple :wink:
1-0 voor jou op 30
1-1 op 15
2-1 voor jou. in deze game mis ik 3 bp!
2-2 op 15
3*-2 buurs
3-3 nadat ik met 30-15 voor sta en 2 df sla in deze game
4-3 voor jou op 30 dacht ik
5-3 voor jou na 10x deuce, waarbij ik heel veel gamepoints heb gehad. in deze game sloeg ik 4 df...
6-3... dit was de 1e game die een formaliteit was.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.