24-08-2009, 10:54 AM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Het was 128 en ik zei 129.Die Buurs, toch nog even proberen te gloryhunten ondanks dat ie de quiz keihard verloor :lol:
De rest zat er gemiddeld 30 plekken naast.
keihard verloor?
Op alle vragen kon je gemiddeld 2 of 4 punten scoren.
Op de vraag noem de spelers van 11e t/m 20e van de wereld heb jij 17 punten gehaald en ik 8...
In de totaalstand had jij 9 pnt. meer, maar ik heb je geholpen bij de foto van Odesnik.
Jij hebt dus door die ene gokvraag gewonnen....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.