27-08-2009, 08:48 AM
Verder heeft Honda overigens een topaanbieding uit Rusland laten lopen omdat hij naar PSV wil. Ajax ziet hij als een mooi alternatief, Feyenoord niet echt omdat Ono daar al gespeeld heeft en niet helemaal geslaagd is. Rutten wil Honda ook zeer graag en de zaakwaarnemer van Honda is kind aan huis bij PSV. VVV wil ook graag verkopen, evt. het geld gespreid ontvangen of huurspelers als Nijland en Wuytens om de prijs te drukken. Alles lijkt in handen van Reker. Als PSV vandaag de poulefase van de EL haalt komen er wat miljoenen vrij. Denk dat Honda dan meteen gepresenteerd wordt morgen. De banden tussen VVV en PSV zijn namelijk erg goed, ze zijn ook in gesprek over een samenwerking.
Van mij hoeft Honda overigens niet te komen zolang Afellay hier loopt. Met Honda ook nog in de ploeg wordt het veel te aanvallend of moeten we een talent als Toivonen gaan afschrijven. Dat is ook niks. Ik voel nog het meest voor de optie nu kopen, in de winter over laten komen om een half jaartje te wennen aan PSV. Ibi is uiterlijk volgende zomer toch weg. Arsenal is zelfs nu al serieus geinteresseerd al lijkt dat niet voor 1 september 18.00 uur rond te komen.
Van mij hoeft Honda overigens niet te komen zolang Afellay hier loopt. Met Honda ook nog in de ploeg wordt het veel te aanvallend of moeten we een talent als Toivonen gaan afschrijven. Dat is ook niks. Ik voel nog het meest voor de optie nu kopen, in de winter over laten komen om een half jaartje te wennen aan PSV. Ibi is uiterlijk volgende zomer toch weg. Arsenal is zelfs nu al serieus geinteresseerd al lijkt dat niet voor 1 september 18.00 uur rond te komen.