27-08-2009, 07:22 PM
Tripplexxx Wrote:Heb het idee dat Afellay en Honda prima samen op het middenveld kunnen spelen. Honda is voor elke ploeg een versterking, maar je zult wat anders moeten gaan spelen. Twee spitsen bijvoorbeeld en een 4-mans middenveld. Misschien wel Dzsudzsak als 1 van de spitsen en met Afellay wat meer vanuit de controle. Trainers doen altijd zo moeilijk over systemen en balans, maar volgens mij kun je prima een elftal formeren met Dzsudzsak, Afellay, Honda en Toivonen.
Dat kan alleen als je Toivonen in de spits zet en dat wil ik dus niet, daar heeft hij niks te zoeken. Dzsudzsak hoort duidelijk op links. Hou je voor Honda en Toivonen maar 1 plek over, achter de spits. 1 van die 2 beland dan dus op de bank. Kunnen beiden niet vanaf rechts (Honda is stijf links, Toivonen geen vleugelspeler) en ook beiden niet controlerend. En Afellay hoort dan op rechts omdat Engelaar tegen NAC wel liet zien belangrijk te gaan worden voor PSV. Hij en Afellay samen als verdedigende middenvelders is te aanvallend.
----Engelaar-Simons (voor de broodnodige controle)
-Afellay-Honda-Dzsudzsak
-----Koevermans
Dit zou ik geweldig vinden. Koevermans ramt de vele ballen die hij van de 3 achter hem krijgt er wel in, alleen zonde van talent Toivonen dat hij dan buiten de ploeg valt.