30-08-2009, 02:03 PM
Peter Wrote:Tripplexxx Wrote:Peter Wrote:Weer zon speler met 2m salaris erbij die al tijden niet presteert.
Haha. Kenner Peter in de bocht. Pantelic loopt bijna 1 op 2 man in zijn loopbaan. Weliswaar 31, maar voegt wel wat toe aan Suarez. Noem jij eens een betaalbaar alternatief. Die hebben ze gewoon niet.
2005/06 Hertha BSC 28 11 Bundesliga
2006/07 Hertha BSC 32 14 Bundesliga
2007/08 Hertha BSC 28 13 Bundesliga
2008/09 Hertha BSC 26 7 Bundesliga
Hoezo ben ik opeens een kenner? Omdat ik als één van de weinigen hier een mening heb ben ik meteen ook een kenner? Vind ik sterk overdreven. Ken de beste speler niet echt (was wel een keer goed tegen PSV in de voorronde CL meen ik). Maar ik tel 45 goals in 114 duels. Das 12 goals te weinig voor 1 op 2. Spelers die ongeveer 1 op 2,5 lopen zijn er honderden. Ter vergelijking die gigant Urzaiz voor zn komst naar Ajax: 122 goals in 361 duels bij Bilbao, das niet veel slechter. En zie Cvitanich hierboven. Bovendien Sulejmani en Cvitanich (23 mijoen) dus definitief afgeschreven hiermee, net als jeugdtalenten als Bodul? En kan de scouting echt niks talentvols gescout krijgen dat geen 2M hoeft te verdienen in het toch al overvolle salarishuis en bovendien nog ooit met vette winst verkocht kan worden als het meezit (lukte Ajax in het verleden nog vaak genoeg, zelfs met middelmatige talenten)? Ik vind het een belachelijke aankoop. Ruikt sterk naar paniek. Zn contract bij Herta werd bovendien natuurlijk niet voor niks ontbonden en Schalke haakte ook niet voor niks af toen ze zijn salariseisen hoorden.
Bij elke aankoop heb je wel wat te miepen man. Speler 1 moet bewijzen geen Perezôje te zijn, speler 2 dat die geen Zonneveldje wordt. Je bent zo vreselijk zwart/wit en stigmatiserend. Dat heb ik eerder al aangegeven, toen je bij voorbaat al de keepers van Feyenoord afschreef.
Je kent Pantelic schijnbaar niet. Ik zeg dat hij BIJNA 1 op 2 loopt in zijn LOOPBAAN. Niet in zôn periode bij Hertha. Moeilijk he lezen? Bijna is niet helemaal, maar dit zijn prima statistieken. Ajax schrijft niemand af, al denk ik wel dat Cvitanic zo langzamerhand als een miskoop bestempeld kan worden. Sulejmani is geen spits, dus dat is geen vergelijking. Bodul is nog niet zo ver om spits van Ajax te worden.
Ze hebben gewoon een spits nodig, iemand die niet te veel kost en er meteen staat. In dat licht is Pantelic een goed alternatief.
Geweldige voetballer trouwens. Veel aan het werk gezien, maakt Ajax beter imo.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"