01-09-2009, 05:27 PM
waf Wrote:ja, maar als je anders verdedigd had had je misschien ook minder goals gemaakt. dat weet je allemaal nooit.
wel ben ik eens dat de huidige stand op de ranglijst niet de kwaliteit van heerenveen aangeeft en dat er dus meer aand e hand moet zijn.
het zal sollied zijn, maar ik denk ook een gebrek aan kwaliteit (iig onder de fitte spelers) en een doelpuntenmaker.
Precies, Heerenveen kreeg er veel tegen omdat ze aanvallend speelden. Als De Jonge nu een defensiever elftal gaat formeren zul je er minder tegen krijgen. Maar ook (nog) minder scoren.
En de stand nu geeft zeker niet aan waar Heerenveen thuishoort, maar toch denk ik niet dat er meer aan de hand is dan het ontbreken van een Pranjic voor de broodnodige goals. De ranglijst is nog zwaar geflatteerd na 5 potjes. Groningen en Heerenveen hebben een zeer zwaar programma gehad en staan onderin. Feyenoord een paar makkies en staat prompt bijna bovenaan. Wil niet zeggen dat Feyenoord kampioen wordt en Groningen en Heerenveen onderin blijven. Die worden straks netjes 8e en 9e, achter PSV, AZ, Twente, Ajax, Feyenoord, NAC en Utrecht die gewoon meer kwaliteit hebben dit seizoen. Als iedereen elkaar een keer heeft ontmoet heb je pas een serieuze lijst, in de winterstop dus.