02-09-2009, 11:25 AM
Elikian Wrote:Ik had geteld op ongeveer 12 per persoon gemiddeld. Dus totaal 100. Dat had al iemand, dus daar ben ik iets onder gaan zitten.
het is best of 5 he :wink:
levine en guccione zag ik sowieso winnen in 4 sets, dus ongeveer 23 x 2 = 46 games
llodra verliest in 4 sets = 4-6 4-6 7-5 6-7, dat is 21 games
Ram zag ik in 4 sets verliezen dus +21
Britton en die ander zag ik gezamelijk 15 games pakken.
Ik dacht dat Dent in 4 sets zou verliezen, dus ongeveer 22 games
Verder ging ik ervan uit dat er wel een 5-setter zou zijn, dus +5
En ik heb 5 games extra gepakt als er ergens een verrassinkje zou zijn.
Totaal 135 games
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.