03-09-2009, 08:49 AM
mindlight Wrote:Wel aan de uitslag te zien is dat Nadal ook goed speelde. Opvallend dat ik zelfs van Buurs hier geen post over lees....
Fed heeft natuurlijk een makkie tot de QF, als hij voor die tijd een set verliest zou het niet best zijn.
Ik vond Rafa helemaal niet zo geweldig spelen.
Ik vond Gasquet voornamelijk heel zwak.
Hij had een paar leuke punten, maar miste veel te veel ritme.
En hij is nog nooit een plaaggeest voor Nadal geweest.
De echte test word pas Monfils.
En de tegenstander waar ik bang voor ben is Tsonga.
Ik zie hem hier wel de halve finale halen.
Ik heb ook alle mogelijke manieren geprobeerd om Jo in mijn team te krijgen, maar dan moest ik Roddick laten vallen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.