06-09-2009, 10:16 AM
Stille Wrote:Ik heb de hele partij gezien. Wat een held is die Isner. Ik hoorde iemand van de week zeggen dat die jongen totaal geen rally's kan spelen maar de wedstrijd van vannacht bewees het tegendeel. In de 3e set had het al lang klaar moeten zijn. Op 2-2 miste Isner een 0-40 en dan voel je hem al aankomen. Roddick brak de volgende game en Isner was rijp voor de slacht. In set 4 kreeg Isner al krampverschijnselen. Oh man wat zat ik te schelden, echt zo veeel geluk dat Roddick al tijden heeft. Uiteindelijk werd het 7-5 door een late break. Dan set 5 : Isner paar keer op eigen service 0-30 weg moeten werken, veel 2e services maar hij nam constant heel veel risico's, wat een lefgoser! Roddick won bijna alle games op love en Isner liep totaal niet meer diep in de hoeken vermoeidheid). Het was maar wachten op het momen dat Roddick toch nog toe zou slaan. Dit gebeurde dus niet! Isner had aan 1 mb in de tb genoeg om voor de sensatie van het toernooi te zorgen. Na afloop liepen de tranen over zijn gezicht, prachtig. Jammer dat bijna niemand het gezien heeft, echt een toppartij en na de echecks van vooral Haas en in mindere mate Querrey (Soderling was heeeeel goed) kon er opeens nog een kleine glimlach op mijn hoofd getoverd worden. Nu naar de dierentuin, ik ga mijn familie opzoeken !Ik heb Dent-Navarro gezien, dat was ook echt een wereldpot. Op zo'n klein baantje ook, en het publiek duidelijk 1 kant op, geweldig was dat!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello