07-09-2009, 10:40 AM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Potro was gister echt dramatisch #-oDus nu is Murray opeens wel weer favoriet tegen Potro? :lol:
Ik heb nooit gezegd dat Del Potro favoriet is.
Ik zag/zie die partij nog steeds als 55-45 voor Murray.
En ik zag Murray niet het toernooi winnen, dus lijkt me gezien zijn waarde niet de beste keuze.
Als Nadal fit blijft, lijkt me er niks aan de hand.
Helaas heeft Roddick gefaald, waardoor ik wel spijt heb van mijn keuze.
Maar dan dat ik geen Tsonga heb....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.