08-09-2009, 11:30 PM
Ligt eraan wat je onder topper verstaat. Als je mijn uitspraak neemt, die buurs quote, vind ik Murray geen topper nee. Want zeker in een best-of-5 verliest hij dus te veel partijen die ie hoort te winnen. Waar Federer en Nadal op de big points juist hun beste spel spelen en aanvallen, gaat Murray lopen pushen en wachten op de fout. En dat wordt nu terecht afgestraft. Het is gewoon een laffe drol en een lelijke tennisser, dat heb ik volgens mij altijd gezegd, ook als ik hem had, en zulk soort verliezen maken dat alleen maar erger.
En ik vind dat je toch wel minimaal een GS gewonnen moet hebben en er constant in moet presteren om een echte topper genoemd te worden. En nogmaals, volgens mij heb ik Murray nooit echt een topper genoemd. Ik zag hem alleen wel als de duidelijke favoriet voor de finale deze US Open, maar dat doet daar niks aan af volgens mij.
Heb ook geen moment over hem getwijfeld, en dit is dan ook wel heel triest. Uitgerekend tegen een gast die het hele jaar niks presteert en zijn talent niet waar maakt
En ik vind dat je toch wel minimaal een GS gewonnen moet hebben en er constant in moet presteren om een echte topper genoemd te worden. En nogmaals, volgens mij heb ik Murray nooit echt een topper genoemd. Ik zag hem alleen wel als de duidelijke favoriet voor de finale deze US Open, maar dat doet daar niks aan af volgens mij.
Heb ook geen moment over hem getwijfeld, en dit is dan ook wel heel triest. Uitgerekend tegen een gast die het hele jaar niks presteert en zijn talent niet waar maakt

Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello