09-09-2009, 10:30 AM
kooltje Wrote:Haggie Wrote:Fedex Djoko is inderdaad een stuk realistischer als roepen dat Nadal het allemaal wel even gaat doen.buurs Wrote:mindlight Wrote:Haggie Wrote:Bij winst van Soderling op Federer en een Djoko - Nadal finale ga ik Buurs weer voorbij \/
Dat zou natuurlijk prachtig zijn. Als Nadal die finale dan ook nog zou winnen kom ook ik dicht in de buurt van Buurs uit. Maar dit scenario is gewoon flauwekul natuurlijk, ik zie het in ieder geval niet gebeuren.
Tja, zie RG... alles is mogelijk tegenwoordig.
Ik weet dat jij geen fan bent van Nadal Mindlight, maar je moet de progressie toch ook zien. Helaas, maar waar, zal Gonzalez ook geen partij zijn voor Nadal. Potro/Cilic mogen uitvechten wie er in de halve finale gaat sneuvelen.
In de bovenste helft wordt Fedex-Djoko de halve finale en die wedstrijd gaat vuurwerk opleveren! (en ga nu alsjeblieft niet drammen over Verdasco Kooltje!)
Ik geef alleen maar even aan dat wanneer jullie met je laatse geld 50 euro hadden moeten inzetten en de quotes waren gelijk, dat jullie bij Nadal-Gonzalez en Nadal-Potro allemaal die 50 euro op Nadal zouden zetten!
He i’m back, koploper FTM 2018!