10-09-2009, 07:28 AM
Haggie Wrote:wij hadden het allemaal aangedurft op de forumdag jappie. Ik zou zelf ook super graag tegen Buurs spelen. Die paar rally's die we gespeeld hebben, had ik m in de zak zitten. Ook triple daag ik de volgende keer uit. Ik zal m us een beetje laten lopen :wink:
:lol:
ik moest alle ballen in die 2 minuten recht op je af slaan en zelf nam je alle risico en zocht de hoeken op =D>
en als je dan 50% van de ballen inslaat.....
een wedstrijd spelen is heel anders. vraag dat maar aan cc :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.