11-09-2009, 02:49 PM
Mac Wrote:buurs Wrote:Mac Wrote:onzin, laatste 3 jaar heb ik gespeeld met een schouderblessure waardoor ik alleen nog maar een kickservice kon slaan. Met alleen een kickservice 3 gehaald in de dubbel en ook tijdje 4 geweest in de single. Alleen laatste jaar ging single achteruit richting de 5 maar dat kwam vooral door mindere conditie.
4 is makkelijk haalbaar met een mindere service. 3 zal inderdaad lastig worden, op dat niveau gaan je service en je return een stuk meer meetellen.
Heb jij ook toernooien gespeeld?
Kan namelijk geen toernooi resultaten van je vinden.
Alleen met competitie 3/4 worden is natuurlijk een heel ander verhaal.
Ja maar er staat denk ik inderdaad niks meer op internet. jaar of 3/4 geleden gestopt en daarvoor laatste anderhalf jaar al op een lager pitje.
Maar goed geloof me ik weet wat het is om toernooien, wedstrijden en competitie te spelen. vanaf mn 10e tot mn 18e bestonden al mn schoolvakanties uit toernooien spelen.
Ok. Jij had dacht ik ook nog in regioselecties gezeten toch?
Er zijn namelijk ook veel spelers die 3 goede resultaten boeken in de competitie tegen van die spelers die ook alleen competitie spelen.
Dan speel je tegen een 4,5, maar speelt als een matige 5.
Dan krijg je er paar keer een 3,5 bij en sta je dik 4.
Zo is een maat van mij dit jaar ook 4 geworden...
Hij heeft 2 partijen dit jaar gespeeld en gewonnen en is in 2 jaar van 5,6 naar 3,99 gegaan :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.