11-09-2009, 04:23 PM
Ad Wim Wrote:Leuk joh dit, waf, ga nu maar lekker terug naar het voetbalforum, daar van je af spugen en schreeuwen.
Wel grappig trouwens, dat je de laatste tijd sympathiseert met zowel Peter als Buurs, ik zie dat je mensen van je niveau gevonden hebt. De drie grootste onzinverkondigers die het internet ooit gekend heeft!
ik weet dat jij eieren voor je geld hebt gekozen omdat je weggepest werd op het voetbalforum (en eerlijk is eerlijk, daar heb je niet echt veel verstand van), maar ik wilde gewoon even weten of die zelfingenomenheid van je al een beetje afzwakte, vooral nadat je weer heel hautain kwam vertellen dat jouw mening over programma's op de nederlandse televisie de enige juiste was.
maar ook hier heb je nog altijd een grote smoel die werkelijk nergens op is gebaseerd. wel leuk dat je suggereert dat ik met wie dan ook sympathiseer. zoals gezegd, ik ken die buurs niet en heb er geen mening over. kennelijk is het je nog altijd te doen om medestanders te verkrijgen. doe het eens zelf af, kneusje, probeer nou niet eens anderen er bij te halen of met ridicule stellingnames te komen (de grootste die internet ooit gekend heeft, echt waar veel duidelijker kun je niet maken dat je een knor bent), maar gewoon een grote jongen zijn. gooi anders nog wat tikfouten in de strijd?