11-09-2009, 04:46 PM
waf Wrote:kuiper Wrote:waf Wrote:kuiper Wrote:Sorry kool, het was meer bedoeld voor die sukkel van een waf. Ik heb zelden zo'n kinderachtig figuur meegemaakt.
vind je het gek. je woont in zo'n afgelegen kutprovincie. daar maak je ook helemaal niks mee.
Jij zult dat wel niet meekrijgen, maar van de vuelta heb je waarschijnlijk nog nooit gehoord. Alleen als de tour volgend jaar in die stinkstad vertrekt zul je wel veel bombarie maken.
de tour, zoals je weet de belangrijkste koers van een seizoen, komt idd langs mijn huis. de giro overigens ook. dat zal veel mensen op de been brengen, iig meer dan die 3boeren en een assenaar die op het circuit (hoe bedoel je kutlocatie) stonden.
dat is nu het verschil kuiper, bij mij de tour en de grio, bij jou de ronde van drenthe, de vuelta of een andersoortige onbeduidende provinciale kutkoers.
Zo kun je maar weer zien dat je het totaal niet volgt, domme arrogante westerling. Het was een groot succes en met 50.000 bezoekers op het circuit behoorlijk vol. Hoezo kutlocatie, de renners spraken allemaal over een fantastische ambiance. Cancellara (ik weet niet of jij die kent) had nog nooit zoôn mooie proloog gereden. En zonder incidenten, dat moeten we in Rotterdam nog maar weer afwachten.
Alle wijzen komen uit het Oosten!