13-09-2009, 11:01 AM
kuiper Wrote:Sorry Hag, maar wel een beetje zielig. FTM is dus echt het belangrijkst, geeft niet, maar bij mij echt niet. Ook bij Wimbledon was ik voor Federer ook al had ik hem niet in mijn team.Tja, zo gaat het heel vaak. Er zijn hier maar weinig mensen met echte favorieten no matter what. De meesten juichen toch voornamelijk voor hun favorieten die week bij FTM en de volgende week weer voor anderen, en daar is op zich ook niet zoveel mis mee natuurlijk, maar pretendeer dan ook geen uitgesproken favoriet te hebben. Stille is tenminste nog eerlijk en duidelijk daarin, anderen doen net alsof ze een favoriet hebben, maar als het ze even niet uitkomt, zijn ze toch voor hun eigen mannetjes.
Voor mij zou het mooi zijn een finale tussen Federer en Del Potro, qua team, maar zeker qua favorieten van mij. Ik kan mij niet voorstellen dat jij echt oprecht voor Nadal bent. :oops: :oops:
Ik heb Murray regelmatig in m'n team, maar ik blijf het een hond vinden en kan nooit echt blij met/voor hem zijn. En ik vind Djokovic en Federer koningen, ook al heb ik ze niet in m'n team.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello