15-09-2009, 08:26 AM
Haggie Wrote:buurs Wrote:Zak jij ff lekker in de strontHaggie Wrote:wat baal ik nu weer dat ik zo vroeg eruit moet vanochtend. Wat had ik graag gekeken, met een set en een break voor, voor fedex vond ik het mooi geweest. Helemaal top Potro! Dit scheelt even 1600 punten op een heleboel concurrenten
Zoveelste keer dit jij mazzel hebt dit jaar :lol:
Jij had wel 3000 punten minder kunnen hebben
gat is precies 2500 punten...
aan het eind van het jaar veel verrassingen, dus je hebt nog zeker kans.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.