25-10-2005, 10:03 AM
waf Wrote:de mening dat kluivert een complete spits is en een fantastische voetballer wordt weer meer en meer als feit gepresenteerd. ik vind het onzin. ik vind het geen spits en geen middenvelder, het is net niets.ik vind het een slechte nummer 10 die veel ballen van zijn voet laat springen. dat heeft hij de afgelopen jaren uitstekend bewezen. net als hij bewezen heeft dat hij een hele domme jongen is en blijft. :8:
Dat eerste is een resultaat van het tweede. Omdat hij zo'n domme jongen is heeft ie altijd teveel zorgen aan zijn hoofd (vrouwen, disco's, auto's, dooien) en dat leidt hem af van het voetbal. Hij kan zijn privéleven niet scheiden van zijn werk en niet de knop omzetten zodra hij in het veld staat. Maar als hij straks officieel gescheiden is, een omgangsregeling heeft met zijn kinderen die ook in Nederland wonen en die Ferrari's van de hand heeft gedaan komt het allemaal goed met Patje, kleven de ballen gewoon weer aan zijn voet en staat ie als diepste spits een beetje met Dirk te kaatsen, te draaien en prikt ie ze op het WK ook voor ons in. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!