01-10-2009, 12:54 PM
Nu je er toch bent, Eli, vind je dat we iets moeten doen aan de puntentelling van de poll? Als je bijvoorbeeld kijkt naar Buurs' ranking, heeft ie die vrijwel alleen maar te danken aan de grote toernooien. Als je dan bijvoorbeeld kijkt naar CC, Musse of mijzelf, dan winnen wij vrijwel evenveel toernooien, maar staan toch niet in de buurt van Buurs omdat de puntentelling zo scheef is.
Dat GSs meer waar zijn, kan ik nog wel inkomen, dat zijn ook gewoon echt veel partijen, maar dat een TMS 2x zoveel waard is als bijvoorbeeld de huidige week, dat vind ik wel krom, zeker omdat het grofweg om het zelfde aantal partijen gaat. Voor sommigen telt een halve finaleplaats in de huidige week niet eens meer mee omdat het niet meer binnen de best 18 valt, dat is wel een beetje gek toch?
Dat GSs meer waar zijn, kan ik nog wel inkomen, dat zijn ook gewoon echt veel partijen, maar dat een TMS 2x zoveel waard is als bijvoorbeeld de huidige week, dat vind ik wel krom, zeker omdat het grofweg om het zelfde aantal partijen gaat. Voor sommigen telt een halve finaleplaats in de huidige week niet eens meer mee omdat het niet meer binnen de best 18 valt, dat is wel een beetje gek toch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello