25-10-2005, 07:14 PM
Pffff, op maandag en dinsdag is er als hattricker weinig aan en ga ik automatisch snuffelen op de transfermarkt. Ik was nog op zoek naar een winger om mijn vrijgekomen plaatsje op de wingerpositie op te vullen. Door gebrek aan financiën heb ik toen voor 2k onderstaande speler gekocht:
2K is natuurlijk nix, en beter iets dan niets.
Maar aangezien ik vandaag niets te doen had ging ik toch maar weer kijken naar een betere, en dan ga je automatisch ook bieden :razz:
Dus onderstaande speler kan ik nu ook toevoegen:
Eigenlijk heb ik nu 1 trainee teveel, maar door een blessuregeval traint kan ik deze week in ieder geval iedereen trainen en zo zullen er meer weken zijn. Nu zal ik me even in moeten houden, want nu heb ik bijna 200k schuld :x
Quote:Gérard Spaargaren
TSI = 670, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
2K is natuurlijk nix, en beter iets dan niets.
Maar aangezien ik vandaag niets te doen had ging ik toch maar weer kijken naar een betere, en dan ga je automatisch ook bieden :razz:
Dus onderstaande speler kan ik nu ook toevoegen:
Quote:Ringaudas Balà ¡aitis
TSI = 560, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Eigenlijk heb ik nu 1 trainee teveel, maar door een blessuregeval traint kan ik deze week in ieder geval iedereen trainen en zo zullen er meer weken zijn. Nu zal ik me even in moeten houden, want nu heb ik bijna 200k schuld :x
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]