05-10-2009, 02:39 PM
Bumme Wrote:waf Wrote:ik lees dat het nederlands elftal op 10 oktober vriendschappelijk speelt tegen australie.
lekker joh, ff zo tussen de bedrijven door een uitwedstrijdje in sydney. ik snap daar werkelijk geen hol van, 48 uur in een vliegtuig zitten voor een potje tegen die brekers. ben blij dat er maar 1 feyenoorder geselecteerd is.
vd vaart zal ook wel balen dat hij niet geselecteerd is (not).
Ooijer en Van Persie hebben het voor de verandering 9 maanden geleden ook eens met hun eigen vrouw gedaan, Greogory Twittert net:"F*cking DiZzy Man, Wll Cost Me Trip 2 Down Under". en Affelay heeft weer twee potjes gespeeld dus is ook niet fit. Resultaat van dit alles is dat Vaart toch mee mag. (Edit: mogelijk shockerende opmerking weggehaald) .
Affelay hoeft van mij trouwens niet meer opgeroepen te worden. Misschien kan hij nog voor Marokko kiezen, kijken of hij dan ook 6 van de 7 keer af gaat bellen.
Als hij dan ook 6 van de 7x blessé is zal hij daar ook zo vaak afbellen. Logisch toch?
Die twitter van v/d Wiel:
![Undecided Undecided](https://fantasytennismanager.nl/forum/images/smilies/undecided.gif)