26-10-2005, 10:34 AM
Ekslem Wrote:Tyson wil Rooney helpen woede te beheersen --> Als iemand daar geschikgt voor is, is het Tyson inderdaad wel :crazy:
26/10/2005 9 :51
Wayne Rooney moet zich beter leren beheersen, viel ook Mike Tyson op toen hij een aantal wedstrijden van de Engelse ster bij Manchester United bekeek. En dus biedt de voormalige wereldkampioen boksen, die zelf een twijfelachtige reputatie heeft wat betreft zelfbeheersing, aan om Rooney te helpen.
Tyson toert binnenkort door Engeland. De Amerikaan probeert een leven na het boksen op te bouwen en deelt zijn ervaringen met het publiek in vraag-en-antwoord-gesprekken. 'Als ik in Manchester ben, dan zal ik hem opzoeken', kondigde Tyson aan. 'Ik ben al een fan van United en heb al een shirt gekocht.'
Als ervaringsdeskundige zou Tyson Rooney wijze raad kunnen geven. 'Ik zou Wayne graag ontmoeten. Ik heb hem aan het werk gezien bij Man United en het viel me op dat hij problemen heeft op het veld. In het begin vermaakt hij zich prima, maar hij moet de woede die hij in zich heeft uit zijn systeem krijgen. Ik kan me uitstekend in zijn situatie verplaatsen.'
Rooney scoorde uit frustratie al diverse rode kaarten in zijn carrière van pas drie jaar en een beetje. In de Engelse nationale ploeg deed David Beckham onlangs een poging zijn verbaal en fysiek onstuimige collega tot de orde te roepen, zonder veel succes ogenschijnlijk. Bondscoach Sven-Göran Eriksson haalde hem al eens in de rust naar de kant toen hij dreigde te ontsporen.
Mike Tyson haalde als bokser eveneens menigmaal de pers met vreemde uitspattingen. Zo werd hij veroordeeld wegens verkrachting, vertelde hij voor een gevecht met Lennox Lewis dat hij het liefste diens kinderen wilde opeten, en tijdens zijn partij met Evander Holyfield beet hij een stuk van diens oor af.
Maar tegenwoordig is Tyson vriendjes met Regilio Tuur dus dat verklaart het...
:wink:
Bangkok resident.