13-10-2009, 11:53 AM
Bumme Wrote:Peter Wrote:Bumme Wrote:Ajax is achter de schermen nog altijd bezig om vd Vaart in januari terug te halen.
Jullie hebben Aissati toch al voor die positie? :razz:
Vaart kan op meer posities uit de voeten en is altijd welkom.
Nog meer Amsterdams / Eindhovens nieuws:
Hiddink wil best door Ajax heen 'knuppelen'
MOSKOU - Guus Hiddink en Ajax werden de afgelopen jaren regelmatig met elkaar in verband gebracht. Tot een samenwerking kwam het echter nog nooit. Als het aan de bondscoach van Rusland ligt, komt het in de toekomst wel zover.
é ANPVolgens Hiddink liep het in het verleden onder meer mis tussen hem en de Amsterdamse club omdat verschillende Ajax-directeuren Hiddink benaderden zonder een bedrijfsmatige aanpak.
ââ¬ÅLaat voorzitter Uri Coronel me nou bellen namens de club, dan blijft het overzichtelijk,ââ¬Â zegt Hiddink tegenover Sportweek.
ââ¬ÅPlannen we een afspraak met Rik van den Boog. Natuurlijk zit ik nu vast aan Rusland, maar ik zou in de toekomst best door Ajax heen willen knuppelen.ââ¬Â
Hiddink wacht gewoon netjes af, totdat hij verwacht dat hij Ajax kampioen kan maken. De afgelopen jaren zag hij dat Ajax niet kampioen zou worden, dus waagt hij zich er niet aan want voor geld hoeft hij het niet te doen zoals Koeman bij AZ (of Koeman is gewoon dom). Een middelmatige kampioen wordt niet weer kampioen, dus sportief nada.
Hiddink wil gewoon met Ajax de boeken in; zoveelste kampioenschap. Slimme coach, vooraf inschatten wat de kansen zijn en zodoende zijn sterstatus in feite misbruiken.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]