22-10-2009, 11:18 PM
centre court Wrote:Ik weet dat jij hoog staat in het medailleklassement (dat ontken ik toch ook nergens?), maar je gaat er niet bepaald voor de laatste maanden, dus dat is een verschil met mij. Moet je zelf weten, maar ik bekritiseer jou niet op jouw keuze, doe dat bij mij dan ook niet.Ad Wim Wrote:Dat jij liever op jouw manier ergens 3e, 4e of 5e wordt, vind ik prima. Ik ga dan liever voor gokteams en het medailleklassement.
Volgens mij sta ik ook hoog in het medailleklassement?! Ik zie het ene ook niet los van het ander. Als je veel medailles pakt sta je waarschijnlijk hoog en als je hoog staat zul je ook vast wel wat weken medailles hebben gepakt. Ik ben wel met je eens dat als je elke week in de subtop meedraait met risicoloze teams je uiteindelijk ook hoog komt te staan. Buurs, maar bijv. ook Arco eindigen op deze manier al jaren erg hoog met (F)TM. Dat vind ik dan wel een prestatie.
Ik vind het ook wat flauw dat je je nu achter ''gokteams'' verschuilt de laatste weken. Dat je voor de medailles gaat is iets van de laatste paar weken, gebaseerd op je matige positie in het klassement neem ik aan. Bij je vorige post wek je de indruk dat je het hele jaar al voor medailles gaat, dat lijkt me overdreven.
En sowieso is het knap als je week in week uit weet welke keuzes safe zijn en de verleiding kunt weerstaan om niet te veel te willen gokken. Dat heb ik ook nooit ontkend.
Volgens mij zeg ik ook nergens hierboven dat ik het hele seizoen voor het medailleklassement ga, natuurlijk niet. Ik heb alleen al een tijd geleden ingezien dat ik niet meer hoog kan eindigen, waar ik eerder dit seizoen wel hoog heb gestaan, dus ik gok een stuk meer dan halverwege dit seizoen en daarvoor. Ik speel natuurlijk aanvankelijk om dit spel te winnen en ik zou dolgraag FTM een keer winnen natuurlijk, maar 5e of 15e worden kan me heel weinig schelen, Daar doe ik echt te veel spelletjes voor om me daar druk om te maken, en zeker met deze prijzenstructuur maakt het niks uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello