16-12-2009, 01:02 PM
waf Wrote:D'r an met de lippe Wrote:De positieve verrassingen komen uit Twente maar ook VVV hoort hier bij. Zij hebben halverwege al 20 punten en zijn goed op weg voor directe handhaving.
Heerenveen is de enige die mij echt tegenvalt, AZ en NEC ook een beetje.
Ik hoorde dat de commentator zondag tijdens Ado - Heracles had gezegd dat hij niet wist waar hij het meest van moest opkijken, dat ze in Enschede eerste stonden of dat ze in Almelo zesde stonden. Ik herinner mij nog een kansloze discussie vlak nadat wij kampioen waren geworden van de eerste divisie. Die discussie ging over 2 clubs uit Twente in de eredivisie, daar zou geen ruimte voor zijn. Johan Derksen gooide even olie op het vuur door op TV Oost te roepen dat 1 club uit Twente inderdaad wel genoeg zou zijn en dat Heracles maar overbodig was. En jullie weten hoe ik over fct denk, maar feit is wel dat het beste beleid van heel Nederland wordt gevoerd in zowel Almelo als Enschede. Twee clubs op het hoogste niveau uit Twente kan dus prima en Derksen sloeg de plank weer eens flink mis.
joh, over een paar jaar speel je weer degradatie voetbal.
Haha, moeilijk om als Rotterdammer een keer positief te zijn over beleid in het Oosten van het land he? Wat is nu je punt met deze uitspraak aangezien elke Heraclied weet dat dit seizoen een uitzondering op de andere seizoenen zal zijn? En diep in mijn hart weet ik ook wel dat jarenlang eerste divisie voetbal slechts weer een kwestie van tijd is voor ons. Je doet alsof ik praatjes krijg of arrogant loop te doen. Het beleid in Twente hoort ook tot de beste van het land, dat is een feit. Heracles speelt zich voor de kerst al veilig als één van de armste clubs van de eredivisie en in Enschede zijn ze een bedreiging voor de topclubs met een aanzienlijk minder hoge begroting.
Maar we zijn het gewend uit die stad van jou. Bij Sparta kunnen ze het al jaren niet uitstaan dat wij beter presteren terwijl zij met het geld gooien. Het hoogtepunt blijft het kampioenschap. Maar ook de uitgesproken ambitie dat Sparta dit jaar wilde groeien en zich zeker niet wilde bemoeien met de degradatiestrijd begint ondertussen op de lachspieren te werken in Almelo. Even de sterspeler van Heracles kopen voor bijna een half miljoen en vervolgens de wereld niet meer snappen omdat Heracles een local kid op de rechtsback blijkt te hebben die nog beter is en datzelfde Heracles doet wat Sparta graag wilde doen. Bedankt voor de paar ton Spartanen, kunnen wij weer even gezond beleid op voeren.