16-12-2009, 01:42 PM
waf Wrote:nee hoor, maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer. vorig jaar was nog iedereen dolenthousiast over heerenveen en grun, en hun scoutingsbeleid dat was toch wel heel erg goed. tsja.
Toch begin je over een degradatiestrijd over 3 jaar terwijl het over een tussenbalans van dit seizoen gaat en Heracles een verrassing te noemen is. En dan heb ik het niet alleen over de ranglijst maar ook over het voetbal dat Heracles speelt. Jou opmerking kan ik dus niet plaatsen. Verder was mijn punt dat al 5 jaar aangetoond wordt dat er prima ruimte is voor 2 clubs uit Twente op het hoogste niveau.
Quote:je hebt praatjes, maar dat vind ik ook wel begrijpelijk, dat mag ook wel, vooral als je terecht enthousiast betn over de prestaties. maar in een vorige post liep je nog te verzinnen dat wij zo gelachen zouden hebben op een opmerking van verbeek. dat sloeg nergens op, en daar heb je maar niet meer op gereageerd...
Grappig of treurig, de boodschap was dat Verbeek met zijn uitspraken toen wel door de Rotterdamse gehaktmolen ging. Enigzins kan ik daar inkomen, het was een impulsieve opmerking in dat topic.
Quote:alleen twente hoor. en je ziet, het kan hetzlefde gaan als bij az....
Het beleid van Heracles is minstens even goed als het beleid in Enschede. Maar laten we die discussie maar niet beginnen.
Het kan inderdaad snel achteruit gaan, daar ben ik mij ook wel van bewust. Maar nogmaals gaat het om de tussenbalans van dit seizoen. En dit seizoen mag er in de winterstop een pluim worden gegeven aan de Twentse clubs.
Quote:kijk en weer een verwijt naar rotterdam. :roll: wil je mij niet over 1 kam scheren met sperma?
Dat had ik inderdaad niet moeten doen.