18-12-2009, 01:38 AM
Voyou Wrote:sphera Wrote:Wat je wil
Overigens geeft footsteps natuurlijk een vertekend beeld, omdat oudere spelers en botjes er ook in mee worden genomen.
Jij komt zelf met footsteps aanzetten, dus daar baseer ik me dan ook op.Maar hoezo is de training dan weggegooid, ik raak mijn skills toch niet meer kwijt oid?
Maar zoals mac ook zegt, vanaf nu is het een kwestie van wedstrijden spelen en ervaring opdoen, training is op onze leeftijd niet meer zo belangrijk.
De efficiency zelf klopt wel, maar een team met een heel goede jeugdopleiding en een groot aantal 26-27 jarige spelers zal gemiddeld een stuk lager uitkomen dan een team met alleen maar spelers met 20-21 jarigen met een gemiddelde efficiency van 72%. De ranglijst van footsteps is dus vertekend

Nee je raakt je skills niet kwijt, maar als je net zo effectief blijft trainen als je altijd gedaan hebt zijn jullie van FC CT potentiële NT spelers, maar als je nu je training gaat verpesten zal je uiteindelijk toch niet verder komen dan de subtop. Dat vind ik persoonlijk zonde. Overigens ben ik het met je eens dat ervaring ontzettend belangrijk is