04-11-2005, 01:41 PM
Een 17-jarige met goed PM is aan het einde van het seizoen hoogstwaarschijnlijk verder in zijn stat is dan een 17-jarige aan het begin van een seizoen. Maar ok, eerstgenoemde is dan wel bijna 18 en dat is een nadeel ten opzichte van de 17-jarige aan het begin van het seizoen. Op zich dus verklaarbaar waarom eerstgenoemde goedkoper is. Het hangt er natuurlijk ook helemaal vanaf hoever iemand in zijn stat zit.
Maar toch zal het volgens mij niet heel erg veel schelen, een 17-jarige goed PM aan het einde van het seizoen of een 18-jarige goed PM aan het begin van het seizoen. Aangezien ik mijn speler nog niet per se hoef te verkopen, zal ik het eens in de gaten houden en mijn beslissing voor volgend jaar daarop baseren.
Maar toch zal het volgens mij niet heel erg veel schelen, een 17-jarige goed PM aan het einde van het seizoen of een 18-jarige goed PM aan het begin van het seizoen. Aangezien ik mijn speler nog niet per se hoef te verkopen, zal ik het eens in de gaten houden en mijn beslissing voor volgend jaar daarop baseren.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]