22-01-2010, 08:01 AM
kooltje Wrote:Ik vind het ook wel prima hoor, maar er wordt hier altijd wel heel vaak vanuit eigen teams gediscussieerd, zonder verdere argumentatie. Dat Monfils hier in 3 of 4 zou winnen is namelijk niet echt ergens op gebaseerd, behalve op ranking.Ad Wim Wrote:Maar je hoeft toch niet meteen in je team te denken? Ik denk ook dat Cilic gaat winnen, ondanks zijn vorige wedstrijd, de H2H en dat ik hem niet in m'n team heb.dat weten jij en ik maar CC niet denk ik.
Monfils gaf zichzelf een 2 na de vorige match en hij is niet 100% fit aan het toernooi begonnen.
Ik snap wel dat iemand in deze fase van het toernooi vanuit zijn team redeneert. Omdat er feitelijk niks anders is als voor het toernooi.
In latere fases kun je wel veranderen van mening, Als je Federer bijvoorbeeld een geweldig toernooi ziet spelen, kun je hem wel ineens favoriet vinden waar je bij FTM Nadal dacht bijvoorbeeld.
Als je dus voor Cilic of Mondfils bent gegaan voor het toernooi denk je nu ook dat ze nog winnen. Dat hij het aantal sets wat overdrijft is om te provoceren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello