25-01-2010, 12:02 PM
Mukkus Wrote:Of Suarez irritant is (dat wisten we al) of loopt te klooien, doet niet ter zake. Moreno haalt door nadat de bal gespeeld is, en naar mijn mening een gevalletje van natrappen. Dus toch wel een gele kaart met een rooie rand, ik zou er iig niet vreemd van hebben opgekeken als ie rood had gekregen. Die jongen is professioneel voetballer én Mexicaans international, dan moet je dit soort midden- en zuidamerikaanse tafereeltjes wel kennen lijkt mij.
ik denk dan dat jij het als natrappen beoordeelde OMDAT sneuarez moord en brand schreeuwt. ik heb die overtreding live en op waren snelheid gezien en hij zal hem wel raken, maar er was weinig aan de hand. sneuarez zat er gewoon op te wachten dat er revanche genomen werd.
Quote:Schaars was wel overduidelijk rood. smerige overtreding met gestrekt been en wat ik dan nog erger vind dan een irritante Suarez is een irritante Schaars die moord en brand schreeuwt bij de scheids en het niet eens is met die gele kaart....
net zoals advocaat zei tegen jol schijnt: als ik niet zo fel gereageerd had, had moreno wellicht wel rood gekregen. dat gold bij de reactie van schaars ook. vond ik wel begrijpelijk.
weet je wie er constant liep te zeiken op de scheidrechtser, bij elke beslissing tegen ajakkes druk on begrepen met zijn huilende hoofd schudden?
siem de jong. wat een huilebalk is dat zeg.